Dimecres 4 de juny - Presentació dels col·legis oficials d'Enginyers Tècnics de Telecomunicació i d'Enginyers de Telecomunicació de Catalunya

El dimecres 4 de juny a les 14h a la sala d'actes de l'EETAC, Jordi Farré i Juan Manuel Llorente, degà-delegat i vocal de l'Associació Catalana d'Enginyers Tècnics de Telecomunicació, i Josep Bosch, degà-president del Col·legi Oficial d'Enginyers de Telecomunicació de Catalunya, visitaran l'Escola per presentar ambdues associacions i explicar els avantatges de col·legiar-se.

La presentació s'adreça especialment a titulats i estudiants del darrer curs dels graus en Enginyeria Telemàtica i en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació i als del MASTEAM.

La xerrada constarà dels següents punts:

• Com és la professió que hi ha al final del títol acadèmic de Graduat-Master Enginyer en Tecnologies de Telecomunicació?
  • Quines són les finalitats dels col·legis professionals? Deferència entre ofici i professió.
  • Origen de la professió. Codi Deontològic.
  • Ajudes que s'ofereixen des del col·legi d'enginyers. Quant val? Per què és gratis?
  • Lobby: és dolent? Quins avantatges té? És convenient mantenir-se connectat amb la professió?
  • Altres consultes.