Fins el 30 de setembre: convocatòria de Beca de l'Aula Sènior per a estudiants de Grau del Campus

L'Aula Sènior d'Extensió Universitària de Castelldefels, ofereix una beca de 2400€ per cobrir la matrícula acadèmica de tot un any d'un estudiant de Grau matriculat a l'EETAC o a l'ESAB amb dificultats econòmiques i bon expedient acadèmic. Es considerarà un mèrit la implicació de l'estudiant en activitats de compromís social.

L'Aula Sènior d'Extensió Universitària UPC-Castelldefels és una entitat cultural que promou conferències, taules rodones, escola activa, sessions de cinefòrum, audiovisuals i viatges socio-culturals, activitats amb noves tecnologies informàtiques i totes aquelles relacionades amb la transmissió de la cultura a la gent gran. La seva activitat nuclear són les conferències setmanals relacionades amb la ciència i la tecnologia, les arts, l’economia, la filosofia i la història, el medi ambient, la medicina o el dret.

Si aquest és el teu cas, envia les teves dades a juan.carlos.aguado@upc.edu abans del 30 de setembre amb la següent documentació:

• Resum d'expedient acadèmic
  • Certificat de Renda Familiar (no imprescindible però prioritzarà)
  • Certificat de Denegació de beca, si és el cas (igualment no imprescindible i prioritzarà)
  • Breu CV destacant les teves activitats de caire social

Més informació: