Dia 12/06/09: Lliurament dels Premis Castelldefels Digital

Premis Castelldefels DigitalL'Ajuntament de Castelldefels realitzarà aquesta tarda a les 20:15 el lliurament dels Premis Castelldefels Digital i de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació 2009. Durant l'acte, que tindrà lloc a l'Hotel Mediterrani, s'atorgaran diferents premis a empreses i/o persones emprenedores de Castelldefels, i hi haurà una Menció Especial al Millor Projecte de Creació d'Empreses presentat per estudiantat matriculat al curs 2008-2009 en qualsevol escola de la UPC del Campus del Baix Llobregat.

Els premis tenen com a objectiu facilitar i potenciar la incorporació de les TIC al sector econòmic de la ciutat.

Els criteris de valoració dels projectes presentats per alumnes de la UPC són:

- L'originalitat i el grau d'innovació de la idea

- El potencial de negoci

- L'oportunitat tecnològica

- L'impacte i benefici social i empresarial

Podeu trobar les bases del concurs i tota la informació sobre els premis a la web de L'ajuntament de Castelldefels .