Dijous 9 de maig - Torna la Castelldefesta! No t'ho pots perdre!

El proper 9 de Maig, al Campus de la UPC de Castelldefels, tindrà lloc una nova edició de la Castelldefesta.

Durant tot el matí hi haurà activitats esportives i culturals: campionats de Pòquer, Futbol 3x3, Bàsquet, Futbolí, soft combat, cursa, pàdel i un concurs entre les dues escoles. També comptarem amb actuacions d'estudiants del Campus en una Jam Session. Al migdia, dinar popular (botifarrada) amb més música. A les 16h començarà la gimcana pel Campus, l’Agrònom de Ferro i quan acabi, el campionat 4x4 Cerveses patrocinat per Estrella Damm. Per finalitzar el dia, sopar (Vadepizza) i concerts amb Itaca Band i Pirat's Sound Sistema.

A més durant tot el dia a la barra, begudes a preus populars! Informació per inscriure-us a les activitats després del salt.

Totes les inscripcions per les activitats fins el 9 de Maig a l’oficina de l'UPCesports (antic Univers), a la planta baixa del edifici Campus!

Us esperem a tots/es el 9 de Maig! No t'ho pots perdre!

Per més informació: