L'EPSC col·labora amb SEAT en l'automatització d'assajos per a prototips

Proves ReferenzfahrzeugEl professor de l'EPSC Oscar Casas ha dirigit el projecte "Automatització d'assajos Referenzfahrzeug". Les proves Referenzfahrzeug varen ser iniciades fa alguns anys per Audi i consisteixen en comprovar que els prototips compleixen les mesures ISO, DIN i Volkswagen aconseguint així validar el bon funcionament dels sistemes elèctrics de l'automòbil.

Els alumnes que l'han realitzat, Joan Carles Sarsal Llames i Eva González Salmerón, estudiants de l'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació a l'EPSC especialitat en Sistemes de Telecomunicació, han col·laborat amb el grup d'assajos de Seat en el marc de la realització d'una aplicació informàtica que permeti automatitzar aquestes proves.

Aquesta automatització que requereix de la instal·lació de fins a 5 càmares permet als operaris monitoritzar els assajos de forma remota i controlar els possibles problemes que es puguin presentar.