Acaba la primera promoció d'estudiants de doble titulació: E.T. de Telecomunicació + E.T Aeronàutica

ImatgeEnguany, i per primer cop a Catalunya, s'han titulat alumnes del pla especial d'estudis de doble titulació d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació especialitat en Sistemes de Telecomunicació i Enginyeria Tècnica Aeronàutica especialitat Aeronavegació.

L'EPSC ofereix 20 places anuals per cursar aquesta doble titulació, a estudiants que ho sol·licitin i que hagin tingut un rendiment molt bo durant el primer any d'estudis universitaris, ja que es tracta de garantir que puguin assolir en 4 anys els dos títols oficials.

El pla d'estudis de doble titulació aprofita les components comunes que hi ha entre les especialitats d'Aeronavegació i Sistemes de Telecomunicació com son: el Radar, la Telecomunicació Espacial, els Sistemes de Comunicacions, Sistemes de Navegació Aèria, GPS, Sistemes de Control i Guiatge, Cartografia i ús de GIS, entre d'altres.

També inclou la realització d'un període de pràctiques a empreses del sector, formatiu i enriquidor, així com la realització opcional del Treball Fi de Carrera a l'empresa.

Els alumnes que ja s'han titulat són:

• Jorge Díaz Sánchez

• Sergio Díaz Sánchez

• Christian Miranda Estepa

• Jonathan Ronquillo Guerrero

Actualment estan treballant a INDRA, una de les grans companyies de la indústria aeroespacial. Tots continuen estudiant un màster oficial: dos cursen actualment el Master in Aerospace Science and Technology (MAST) i els altres dos en el Master of Science in Telecommunication Engineering & Management (MASTEAM).

Podeu trobar més informació a: Doble titulació d'E.T. de Telecomunicació especialitat en Sistemes de Telecomunicació + E.T. d'Aeronàutica especialitat Aeronavegació.