AQU Catalunya certifica les titulacions d'E.T. de Telecomunicació de l'EPSC

Agència per la Qualitat del Sistema Universitari de CatalunyaLes titulacions de l'EPSC que van participar en el pla pilot d'adaptació a l'EEES han estat certificades positivament per la Comissió d'Avaluació de Títols i Programes de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) com a titulacions adaptades a l'Espai Europeu d'Educació Superior.

L'adaptació de titulacions a l'EEES ha estat desenvolupada des del curs 2004-2005 en diferents centres de les Universitats Catalanes en el marc del Pla pilot. L'EPSC ha participat entre el juliol de 2004 i el juliol de 2007 amb les titulacions següents: l'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació esp. en Sistemes de Telecomunicació i l'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació esp. en Telemàtica. Si bé la prova pilot va acabar el curs 2006-2007, es pot considerar que el projecte és encara viu, amb algunes línies d'actuació més consolidades i altres que s'acaben de posar en marxa i sobre les quals encara no es poden fer valoracions definitives.

Més informació sobre la notícia a: AQU Catalunya certifica les primeres titulacions del Pla pilot d'adaptació a l'EEES

Més informació sobre el projecte a: http://epsc.upc.es/projectes/adaptacioEEES/