Estudiant de l'EETAC premi al millor treball en un congrés de l'ESA

Dos microbombolles que sota l'acció d'un camp acústic es van aproximantEl projecte de final de màster de l'estudiant de MAST i titulat en Enginyeria Tècnica d'Aeronàutica, esp. en Aeronavegació per l’EETAC, Nun Méndez ha resultat premiat al millor treball al congrés ISPS-4 de l'ESA.

El títol del projecte és Numerical Study of the Bubble Dynamics at Different Gravity Levels i ha estat dirigit pel professor de l'EETAC del Departament de Física Aplicada, Ricard González.

El treball consisteix en l'estudi, mitjançant el model anomenat Boundary Element Method, de la interacció entre bombolles en un líquid sotmès a una ona acústica. Les simulacions numèriques del model s'han dut a terme al Laboratori de Microgravetat. Aquest estudi forma part de la recerca que realitzen al laboratori amb l'objectiu d'obtenir un control eficient de les barreges gas-líquid a l'espai.