Entrevista a la titulada en Aeronàutica de l'EETAC Meritxell Viñas

La Meritxell Viñas, titulada de l'EETAC, entrevistada a UPC AlumniLa Meritxell Viñas, titulada per l'EETAC en Eng. Tec. Aeronàutica esp. Aeronavegació, ha estat entrevistada al portal UPC Alumni. A l'entrevista, na Meritxell parla sobre el sector espacial a Catalunya i fa palès el bon record que manté de l'Escola.

La Meritxell pertany a la primera promoció d'enginyers i enginyeres aeronàutiques de la UPC i de Catalunya. Actualment està treballant a Holanda a l’empresa de software per projectes científics i aeroespacials Science [&] Technology. La seva experiència professional va començar com a enginyera de calibració al centre de recerca holandès TNO.

Trobareu l'enllaç a l'entrevista després del salt.

Sobre la seva experiència a l'Escola comenta "Vaig cursar l’Enginyeria Tècnica Aeronàutica a l’EETAC [...] Guardo molt bon record d’aquells anys, m’apassionaven les assignatures. La bona base que em va donar l’Escola en programació i simulació em permet ara aprendre nous llenguatges sense problemes."

Podeu llegir l'entrevista al portal UPC Alumni.

Informació relacionada: