Nous acords de doble titulació per a estudiants de l'EPSC

EPSCRecentment s'han signat acords de doble titulació entre el Master of Science in Telecommunication Engineering & Management (MASTEAM) i els Masters següents:

permetent que a partir del curs 2008/09, un total de 10 estudiants de l'EPSC (2 per màster) puguin obtenir una doble titulació.

Aquests acords s'han signat com un projecte pilot dins de la xarxa CLUSTER de les millors universitats tecnològiques europees (http://www.cluster.org/ ), i constitueixen una primera experiència d'integració dins del marc de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES).

Els estudiants acceptats dins del programa de doble titulació cursaran un any a cada centre (amb dos tutors que els ajudaran a triar les assignatures mes adients dels respectius plans d'estudi). Al finalitzar rebran el títol oficial de cada un dels dos màsters així com un diploma de la xarxa CLUSTER.

A finals de gener trobareu informació detallada sobre els acords, el procediment, els requisits i els terminis de sol·licitud a la plana web.