Beques de mobilitat per a estudiants de MASTEAM

Estudiants a l'EPSC

Totes les sol·licituds d'estudiants del Master of Science in Telecommunication Engineering & Management (MASTEAM) de l'EPSC que van demanar una beca de mobilitat per al curs 2007-08 han estat aprovades, i amb l'import màxim, pel Ministerio de Educación y Ciencia.

Les destinacions triades pels 11 estudiants són les 6 universitats de:

• Czech Technical University (CTU)

• Politecnico di Torino (PdT)

• Technische Universitat Wien (TUW)

• Technische Hochschule Aachen (THA)

• Kungliga Tecniska Högskolan (KTH)

• Aalborg Universitetscenter

En la valoració s'ha tingut en compte: el tipus de màster, l'expedient acadèmic i el C.V. de l'estudiant, l'experiència laboral (a l'EPSC les pràctiques en empresa són obligatòries i són una assignatura més del pla d'estudis), la participació en projectes de recerca i publicacions, entre d'altres.

En relació al nombre de beques atorgades, MASTEAM:
  • és el 4rt màster oficial a nivell de l'estat espanyol,
  • és el 1r en l'àmbit de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (TIC)
  • és el 1r de totes les universitats catalanes.

Més informació sobre els estudis del Master of Science in Telecommunication Engineering & Management

Més informació sobre el segon cicle d'Enginyeria de Telecomunicació

Més informació sobre els acords de mobilitat de l'EPSC