L'EETAC impartirà el primer màster universitari per formar controladors aeris

L'EETAC comença a oferir el nou màster en Navegació Aèria i Aeroports que inclou la formació inicial de controlador aeri

Aquests nous estudis són una titulació pròpia de la UPC que s’emmarca en la primera Escola de Controladors de Trànsit Aeri Universitària de Catalunya i pren la forma d’un màster i d’una formació pràctica complementària impartida per una entitat formativa acreditada per l’Agencia Estatal de Seguridad Aérea.

La formació en aquest sector va ser liberalitzada l’any passat.

Fins ara la formació es realitzava únicament a l’empresa pública Servicios y Estudios para la Navegación Aérea y la Seguridad Aeronáutica S.A. SENASA, a Madrid, que depèn del Ministeri de Foment.

El màster va adreçat a:

Persones amb estudis universitaris, o amb experiència professional. En funció de la demanda del màster, està previst que es pugui convocar una prova selectiva entre els aspirants i que es consideri un mèrit preferent per a l’admissió disposar d’una titulació de l’àmbit de l’Enginyeria o de les ciències.

Per més informació: