Cicle de Conferències sobre Certificació Electrònica APC-MASTEAM a l'EETAC

A partir del dijous 3 de Maig i durant quatre dijous consecutius, tindrà lloc una nova edició del Cicle de Conferències sobre La certificació electrònica avui: Alguns casos d'èxit.

Aquest cicle de conferències és una activitat dirigida a l'alumnat de l'assignatura Arquitectura per a la Protecció de Continguts del Segon Cicle d'Enginyeria de Telecomunicació i el màster oficial MASTEAM, tot i que és obert a totes les persones interessades de la comunitat universitària.

Les conferències es faran de 15:00 a 17:00 a la Sala de Formació de la Biblioteca del Campus del Baix Llobregat (BCBL).

Dijous 3 de Maig de 2012

Títol: "Seguridad y Respuesta a Incidentes"

Ponent: Manuel Garcia-Cervigon, Equipo de Seguridad para la Coordinación de Emergencias en Redes Telemáticas (esCERT)

Dijous 10 de Maig de 2012

Títol: "Identitat Electrònica Notarial"

Ponent: Pablo del Canto, Agencia Notarial de Certificación (ANCERT)

Dijous 17 de Maig de 2012

Títol: "Ús de la Infraestructura de Clau Pública (PKI) en els projectes e-DNI i e-Passaport"

Ponent: Jordi Íñigo Griera, Software Development Manager, Safelayer Secure Communications S.A.

Dijous 24 de Maig de 2012

Títol: "Identitat Digital"