L'EPSC rep una Distinció de qualitat i un accèssit de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya

Responsables de les titulacions premiades amb els encarregats de lliurar els premis

AQU Catalunya, l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ha lliurat el passat 31 d'octubre les distincions de qualitat al sistema universitari català, convocades per l'Agència amb motiu del seu 10è aniversari.

Els dos projectes presentats per l'Escola Politècnica Superior de Castelldefels han estat guardonats amb la Distinció de qualitat en la primera categoria i un accèssit en la segona.

Els premis obtinguts per l'EPSC han estat els següents:

Primera categoria

Distinció de qualitat a les polítiques d'assegurament de la qualitat al Sistema de gestió de la qualitat, basat en la norma ISO 9001, de l'Escola Politècnica Superior de Castelldefels de la Universitat Politècnica de Catalunya.

El 14 de juliol de 1999 l'EPSC es va convertir en el primer centre universitari públic que comptava amb l'acreditació de qualitat ISO 9001:1994 aplicada al Disseny del Programa de Formació, Organització i Desenvolupament de l'Activitat Docent.

Al juliol del 2002, un cop finalitzat el període de vigència del certificat, l'Escola i la Universitat van decidir procedir a la recertificació. En aquell moment, ja era disponible la nova versió de la norma (ISO 9001:2000: sistema de millora contínua basat en processos).

Actualment l'Escola disposa de un nou certificat (obtingut l'any 2005) que és vigent fins a l'any 2008.

Segona categoria

Distinció de qualitat a l'adaptació de les titulacions a l'Espai europeu d'educació superior S'ha concedit l'accèssit a la Prova pilot d'adaptació a l'EEES a l'Escola Politècnica Superior de Castelldefels de la Universitat Politècnica de Catalunya .

La prova pilot d'adaptació a l'EEES es va iniciar el curs 2003-2004 i afecta les següents titulacions: Enginyeria Tècnica de Telecomunicació, especialitat en Sistemes de Telecomuinicació i Enginyeria Tècnica de Telecomunicació, especialitat en Telemàtica.

La prova pilot es va centrar en una revisió i millora de la qualitat dels processos d'ensenyament i aprenentatge (que inclou l'adaptació al sistema ECTS), i en la incorporació al perfil de formació dels plans d'estudis d'algunes competències professionals de caràcter transversal.

Podeu consultar més informació a la web de l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya: