Finalitza la sisena edició de Mart XXI

El passat dijous 6 de maig es va posar punt i final a la sisena edició de Mart XXI. El que va començar com una experiència pilot el febrer del 2008 s’ha anat consolidant mica en mica fins arribar a la sisena edició del projecte.

Des del 2008 262 noies i nois de 5 municipis han passat per Mart XXI. El projecte ens ha permès relacionar-nos i treballar amb 31 centres de secundària, amb els equips de les regidories d’educació dels diferents municipis i que el Campus ocupi un lloc petit però significatiu en les seves estratègies de transició cap a l’educació post-obligatòria i la universitat.

També ens ha permès aparèixer a la premsa local i ajudar a situar el Campus i la seva docència i recerca.

L’escola vol agrair a totes les persones que han ajudat a donar forma al projecte, a millorar-lo, i a dur-lo a terme amb aquest nivell de qualitat, compromís i sobretot amb entusiasme. Aquesta actitud s’ha transmès i ha estat captada per tots els i les estudiants que hi han participat, i també per tot el professorat i centres que han confiat en Mart XXI com a una eina per la seva orientació acadèmica i professional. El feedback que ens arriba és en general molt positiu i tothom que participa en el projecte té ganes de repetir.

Vagi doncs el nostre agraïment a en Lluis Monfort, Luis Delgado, Jorge Ramírez, Pablo Loren, Alejandro Albalá, Clara Almansa, Roger Dalmau, Txus Melo, Montse Casas, Andres Felipe de la Roche, Roger Jové, Isabel Renedo, Estel Blay, Xavier Portell, Arnau Mata, Juan López, Álex Rodríguez, Jordi Gutiérrez, Lurdes Reig, Adeline de Montlaur, Lydia Serrano, Graciela Alfonsina Marando, Alejandro Sánchez i  a la Biblioteca  del Campus  del  Baix  Llobregat per l’excel·lent tasca realitzada.