Dimecres 10 de Desembre - Xerrada sobre les sortides professionals del Sector Mobile

El dimecres 10 de Desembre, de 13:30 a 15:00, tindrà lloc a l'EETAC la Xerrada sobre les sortides professionals del sector Mobile.

Barcelona en moBiment és un projecte promogut per Barcelona Activa amb l'objectiu d'identificar, formar i consolidar el talent que la ciutat necessita per liderar el sector del mòbil. En el marc del programa, s'ofereixen diverses activitats per donar a conèixer les oportunitats professionals i de negoci del mobile.

Ara, oferim la possibilitat de participar en el programa als estudiants de l'Escola.

Si tens inquietud per conèixer les sortides professionals que el mobile posa al teu abast o estàs pensant a desenvolupar la teva carrera professional al sector, participa en la sessió que organitzem el proper 10 desembre.

•     Data: dimecres 10 de desembre
  •     Horari: 13:30 a 15:00
  •     Lloc: Sala d'actes EETAC
  •     Dinamització: David Millet i Sara Salas, d'Impento SL

Per a més informació i inscripcions podeu consultar aquí.

Codi de col·lectiu per realitzar inscripció: 101214UPCA.

Per poder assistir a la xerrada cal portar una fotocòpia del DNI.