Només fins el 15 d'octubre pots votar electrònicament al Premi dels lectors i lectores al millor Tecnorelat!

Tecnorelats '08El professor de l'EPSC Francesc Puigpelat, guanyador del XII Premi Carlemany de Novel·la amb l'obra "Els Llops", serà membre del jurat del 5è concurs de microrelats Tecnorelats. Francesc Puigpelat és llicenciat en Filosofia i Ciències de l'Educació per la Universitat de Barcelona, i col·laborador dels diaris "Avui" i "El matí".

Si vols llegir els microrelats que participen en el concurs i veure si el teu veredicte coincideix amb el del Jurat, encara pots trobar-los a la pàgina web:

Tecnorelats_2008

L'estudiantat matriculat a l'EPSC en estudis de 1r, 2n cicle, doctorat i màsters universitaris pot participar en la votació electrònica al Premi dels lectors i lectores al millor Tecnorelat en la mateixa web. Les votacions es duran a terme entre el 19 de setembre i el 15 d'octubre de 2008.

En total s'han presentat al concurs 30 relats, 8 d'ells en la categoria d'aeronàutica (enguany ha estat el primer any que hi havia al concurs aquesta categoria).

El 5è concurs de microrelats TECNORELATS és un concurs universitari que premia microrelats sobre les TIC (tecnologies de la informació i la comunicació) i l'aeronàutica. El concurs està organitzat per l'EPSC, el Servei de Llengües i Terminologia de la UPC i l'IN3 de la UOC.

La resolució dels premis es farà pública en un acte que es celebrarà durant el mes de novembre a l'EPSC, al qual estaran convidats tots els concursants.

Bases i més informació del concurs: