Lliurament de premis concurs de la Felicitació de Nadal de l'EPSC

El jurat del concurs de felicitacions nadalenques, format per Jordi Berenguer, director de l'EPSC, Francisco López Berbel, professor del Departament d'Expressió Gràfica a l'Enginyeria, Neus Negre, representant del PAS de Secretaria de Direcció, i Miguel Madrid representant de la Delegació d'Alumnes del Baix Llobregat, es va reunir el passat 17 de desembre per jutjar les 7 felicitacions rebudes.

El resultat ha estat un empat entre les nadales presentades per Rubén Campos Altur i Christian Nadales Real  i  la nadala presentada per David García Gómez. Tots 3 estudiants d'E. T. de Telecomunicació, esp. en Sistemes de Telecomunicació.

També s’ha concedit un accèssit a Alberto Cuenca Granados, estudiant d''E. T. de Telecomunicació, esp. en Sistemes de Telecomunicació.

El dia 23 de desembre a les 13.00 a la sala 004 de l'edifici de Campus es farà el lliurament de premis i la projecció de les postals.

Us hi esperem a tots!