Curs de programació d'aplicacions per iPhone a l'EPSC

iphone sdk

Aquest juliol s'imparteix a l'EPSC el Curs de Desenvolupament d'aplicacions per iPhone i iPad en iOS4 que imparteix Imagina Formación.

El Curs te una durada de 25 hores del 26 al 30 de Juliol. L'horari és de 14:00 a 19:00 hores excepte el dia 30 que és de 10:00 a 15:00 hores.

El curs ha estat organitzat conjuntament pel Cluster de eSalut i eDependencia d'i2CAT i el grup del professor de l'EPSC Jesús Alcober, del Departament d'Enginyeria Telemàtica.

Concretament els estudiants de segón cicle d'Enginyeria de Telecomunicació Carlos Suay i Santiago Pérez, i els titulats: Noemí Arbos, Luis Miguel Amorós, Josep Benavent, Antonio Santoyo, Daniel Rodríguez, Javier López, Oriol Solé, Guilermo Enero, Eliseo Catalan i Janina Garrigós.

L'objectiu del curs és introduir a l'alumne en el desenvolupament d'aplicacions al SDK de iPhone, començant per l'aprenentatge del framework necessari i incidint en les característiques dels dispositius mòbils.

El temari del curs és el següent:

• Introducció a Xcore i iPhone SDK.
  • Creació d'interfícies Gràfiques.
  • Gestió d'Esdeveniments.
  • Persistència de Dades.
  • Preferències de l'aplicació.
  • Dibuixant amb Quartz i OpenGL.
  • Interacció amb la pantalla.
  • Càmera i Llibreria de fotos.
  • Localització.
  • Distribució d'aplicacions, App Store.

Si esteu interessats en col.laborar com a becari d'i2CAT, contacteu amb Jesús Alcober (jesus.alcober@i2cat.net).