Rodrigo Sampedro i Ana Cristina Hernández, premiats amb una beca del MASTEAM

Dos estudiants del MASTEAM, Rodrigo Sampedro i Ana Cristina Hernández, han estat premiats amb dues beques atorgades per la Fundació Catalunya-La Pedrera. Aquestes beques, que han estat concedides com a resultat del brillant expedient dels dos estudiants, corresponen a una dotació econòmica de 5.000 € cadascuna.

El MASTEAM està inclòs en el programa de beques de la Fundació Catalunya-La Pedrera, es realitza a Catalunya i s'ha considerat excel·lent tenint en compte la seva projecció internacional. És impartit en llengua anglesa, amb professorat de prestigi i amb una clara orientació a la investigació.

Rodrigo Sampedro

Ana Cristina Hernández

• Enginyera Electrònica per la Universidad Simón Bolívar de Veneçuela, va fer una estada a l'EETAC durant la qual va cursar assignatures de Grau, pràctiques a empreses i Treball Fi de Grau (en col·laboració amb el CTTC), on vam poder corroborar que les altes qualificacions obtingudes a la seva universitat d’origen es corresponien amb el nostre nivell d’exigència.
  • Arran dels resultats obtinguts durant el Treball de Fi de Grau, es va presentar un article del qual l’Ana Cristina és coautora, a un dels congressos internacionals de més prestigi de l’àmbit de les Telecomunicacions (Globecom 2015). A. Hernandez, F. Vazquez-Gallego, L. Alonso, and J. Alonso-Zarate, Performance Evaluation of Frame Slotted ALOHA with Intra-Frame and Inter-Frame Successive Interference Cancellation, in Proc. of the IEEE Globecom 2015, December 2015.