Estudiant del MASTEAM de l'EETAC rep una Beca per a Màsters d'Excel·lència

Noemí Arbós guanya una Beca per a Màsters d'Excel·lènciaEl passat 28 de setembre, na Noemí Arbós, titulada de l'EETAC en Eng. Tècnica de Telecomunicació, esp. en Telemàtica i estudiant de 2on cicle / MASTEAM, i en Ricard Morales, titulat de l'EETAC en Enginyeria Tècnica de Telecomunicació, esp. en Sistemes de Telecomunicació i en Enginyeria Tècnica d'Aeronàutica, esp. en Aeronavegació i estudiant de MAST, van rebre dos de les 44 beques per a Màsters d’Excel·lència de l’Obra Social de CatalunyaCaixa. La beca inclou la totalitat de la matrícula i un ajut econòmic.

El MASTEAM y el MAST són dos dels 32 Màsters d'Excel·lència que es realitzen a Catalunya.  Aquest reconeixement ve donat per la seva projecció internacional, el seu professorat de prestigi i la vocació de recerca.

Per a més informació:

· Bases Ajuts universitaris