Quatre representants de l'Escola assistiran convidats al 50è aniversari de l'ESA

El 12 de Setembre se celebrarà a Ginebra el 50è aniversari de l'Agència Espacial Europea (ESA).

A l'acte assistirà un nombre selecte de professionals i investigadors que han col·laborat al llarg dels anys amb l'agència. Entre ells, el catedràtic d'universitat Manuel Hernández-Pajares, que actualment dirigeix el grup de recerca IonSAT a l'EETAC, el director del Laboratori de Microgravetat del departament de Física Aplicada, Ricard González, i dues estudiants de doctorat del mateix laboratori, María Noel Odriozola i Anna Garcia Sabaté.

L'Anna Garcia Sabaté, a més, ha estat seleccionada en representació dels estudiants de doctorat per participar en la taula rodona que tindrà lloc a la sessió del matí. L'Anna compartirà taula amb representants dels governs suís i francès i membres de l'ESA, entre ells l'astronauta André Kuipers.

Informació sobre el 50è aniversari de l'ESA:

Informació sobre IonSAT i el Laboratori de Microgravetat: