S'aproven els nous Graus de l'EEES en l'àmbit de la telecomunicació a l'EPSC

EEES

El passat 1 de Juliol de 2009 la Junta d'Escola de l'EPSC va aprovar les últimes modificacions dels nous graus en l'àmbit de la telecomunicació, els quals es començaran a impartir el proper curs acadèmic 2009-2010.

Aquestos graus són: el Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació i el Grau en Enginyeria Telemàtica, que s'adeqüen a la OrdenMinisterial CIN/352/2009, per la qual s'estableixen els requisits per a la verificació dels títols universitaris oficials que habiliten per a l'exercici de la professió d'Enginyer Tècnic de Telecomunicació (BOE 20.2.2009).

A la secció del web "Nous Graus (EEES)" trobareu les últimes novetats al respecte, així com més informació sobre el pla d'estudis, la metodologia o la informació acadèmica corresponent.