Dos alumnes de l'EPSC apareixen al suplement del dissabte de La Vanguardia

Els estudiants Rubén Martín d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació, esp. en Telemàtica i Hugo Clavijo Enginyeria Tècnica d'Aeronàutica, esp. en Aeronavegació han aparegut a un reportatge del suplement "Estilos de vida" de La Vanguardia del passat dissabte 20 de febrer.

En aquest reportatge expliquen les seves experiències en el pis que comparteixen amb una tercera persona, la Sylvia Lienas, de 67 anys i que pateix fibromialgia i una lesió muscular que la va deixar en cadira de rodes.

Els dos estudiants comenten que viure amb gent major, els ha fet comprendre com és el seu dia a dia, posar-se en el seu lloc i no deixar-los de banda. La Sylvia també comenta que viure amb gent jove li aporta molta alegria i companyia.

Si t'interessa viure una experiència com aquesta, consulta el programa intergeneracional Viure i Conviure, de Caixa Catalunya.

Per a llegir la noticia sencera: [20-02-10] Generaciones no tan lejanas, Estilos de vida nº 125 (La Vanguardia)