Dissabte 12 de maig - Ja tenim programa per la 1a Trobada de titulats/des, PDI i PAS de l’Escola!

Taller coet de viangreJa tenim programa per la primera Trobada de  titulats/des, PDI i PAS de l’Escola. El trobareu després del salt. A part de les portes obertes a l'EETAC i l'antiga EUPBL trobareu un bon grapat d'activitat i tallers.

També volem destacar i agrair el suport del grup RESA que patrocinarà inflables pels nens i sortejarà entre tots els inscrits a la trobada que visitin els Allotjaments Pius Font i Quer 5 estades d'una setmana (7 nits) per a 4 persones (una família) , a qualsevol residència que triïn de les del  grup RESA, durant els mesos de juliol i agost.

Programa de la 1a Trobada de titulats/des, PDI i PAS de l’Escola: Programa

Encara no t'has registrat? Pots fer-ho aquí: http://eetac.upc.edu/alumni/trobada

(el registre es tancarà diumenge 6 de maig)

Patrocinadors