Vols anar-te el proper quadrimestre de voluntariat universitari de Nacions Unides? — Xerrada informativa dimarts 5 de maig

Programa de les Nacions Unides: Servei de Tecnologies de la Informació de les Nacions Unides (UNITeS)El proper dimarts 5 de maig a les 15h tindrà lloc a la Sala d'Actes de l'EPSC (Edifici C4 - Aula 001P) la presentació del Programa de les Nacions Unides: Servei de Tecnologies de la Informació de les Nacions Unides (UNITeS). Es tracta d'una iniciativa per a realitzar tasques de voluntariat impulsat pel Secretari General de la ONU i coordinat pel programa de Voluntariat de Nacions Unides, que intenta promoure la participació d'universitats espanyolesal programa.

El marc de col·laboració consisteix principalment en compartir coneixements, principalment en IT, i enriquir-se amb l'experiència de conviure en el país d'acollida. Les tasques realitzades pel voluntariat estaran orientades a augmentar o millorar la capacitat de les persones en països en vies de desenvolupament per a beneficiar-se de les TIC, com ara el desenvolupament de diferent tipus de software, la instal·lació de xarxes d'ordinadors, la formació a assistents i assistentes de centres d'educació, etc.

Les estades tenen una durada de 6 mesos: des d'octubre del 2009 fins a març del 2010.

Més informació a: http://www.upc.es/ccd/CATALA/voluntariat.html