L'EPSC, per segon any consecutiu, líder de l'ensenyament d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació al rànquing de "El Mundo"

Ranking de "El Mundo"

El diari "El Mundo" ha elaborat la novena edició del seu rànquing d'universitats "50 carreras", on es recullen les 50 titulacions més demandades per l'estudiantat el juny passat i les cinc opcions més recomanables per a cursar cadascuna. Els nous plans d'estudis de Grau en l'àmbit de les Telecomunicacions, el Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació i el Grau en Enginyeria Telemàtica de l'EPSC, han estat escollits com l'opció més recomanable de l'estat espanyol per cursar-los.

L'edició d'aquest any acomiada les llicenciatures i diplomatures, i dóna la benvinguda als nous graus.

El rànquing es basa en un qüestionari a professors anònims on valoren raonadament els millors centres per impartir la seva titulació (40%), dades de la pròpia universitat (50%) i altres indicadors com estudis externs, informes ANECA, etc (10%).

Més informació: Ranking El Mundo 2009-2010

Ranking de El Mundo 09-10