2, 3 i 4 de juliol - L'EETAC a la Conferència internacional EDULEARN12

Jesús AlcoberEl professor Jesús Alcober del Departament d'Enginyeria Telemàtica, presenta a la Conferència Internacional EDULEARN12, les proves pilot fetes aquest quadrimestre a l'Escola conjuntament amb l'ICE i UPCnet a Atenea, el campus virtual de la UPC bastat en el software lliure moodle.

A la seva ponència explica que l'EETAC ha estat la primera Escola en utilitzar la funcionalitat del Fil Social o Activity Stream (AS), en totes les seves assignatures. També explica com es va incloure Twitter per alimentar l'AS de dues assignatures de 2on cicle / MASTEAM.

Amb aquestes proves l'EETAC referma el seu rol d'Escola pionera en l'ús de les noves tecnologies en l'educació.

L’abstracte de la ponència es pot trobar a Atenea UPC And The New "Activity Stream" Or "Wall" Feature

EDULEARN12, és la 4a Conferència Internacional Anual sobre Educació i Noves Tecnologies d'Aprenentatge, que aquest any 2012 es celebra a Barcelona,  els dies 2, 3 i 4 de juliol.

Aquesta conferència internacional comptarà amb l'assistència de més de 700 delegats de 75 països diferents.

EDULEARN12 és un fòrum internacional per a aquells que vulguin presentar els seus projectes i discutir les últimes innovacions i els resultats en el camp de les Noves Tecnologies en l'Educació, E-learning i les metodologies aplicades a l'Educació i la Investigació.

Per a més informació: