Delegació d'Estudiants informa de les properes eleccions a l'EPSC

delegacioEl proper dijous 22 d'octubre es celebren  les votacions per les eleccions al Claustre Universitari UPC, on els estudiants i les estudiantes tenim 72 places.  També, el proper dilluns 19 d'octubre hi ha votacions a Junta d'Escola EPSC , on tenim 12 places.

Les candidatures ja es poden presentar a la Secretaria de Direcció de l'EPSC.  El termini està obert fins el dia 2 d'octubre a les 13h.

El Claustre UPC és el màxim òrgan de govern de la Universitat i està composat per 303 membres de tota la comunitat universitària. La participació de l'estudiantat és molt important, ja que d'aquest òrgan surten els representants del col·lectiu a Consell de Govern, a Consell Social, entre d'altres.

La Junta d'Escola és l'òrgan de govern de l'Escola i està composat per 55 membres de l'EPSC. D'aquest òrgan, per exemple, surten els representants de l'estudiantat a Comissió Permanent, que és la Comissió que aprova les normatives de l'EPSC.

Si vols més informació, apropat a la Delegació d'Estudiants i t'informaràn amb més detall. Fes que la teva opinió es tingui en compte!

També podeu consultar per a més informació sobre les eleccions al Claustre: https://seuelectronica.upc.edu/eleccions/claustre