Entrega de premis del 4t Concurs de Relats Breus de Hackers

4rt Concurs HackersEl proper dijous 22 de novembre a les 19:00 es farà públic el veredicte del 4t Concurs de Relats Breus de Hackers. L'event es realitzarà a la Sala d'Actes de l'EPSC i durant el seu transcurs es lliuraran els premis i, en acabat, se servirà un aperitiu.

El Concurs de Relats Breus de Hackers és una iniciativa del Servei de Llengües i Terminologia, l'Escola Politècnica Superior de Castelldefels de la Universitat Politècnica de Catalunya i l'Internet Interdisciplinary Institute en col•laboració amb l'Univers.

Els relats guanyadors es podran llegir a: http://www.univers.upc.edu/concursos/concurshackers/.

Jurat:
  • Javier Ozón, professor de l'Escola Politècnica Superior de Castelldefels, de la UPC.
  • Julio Meneses, investigador de l'Internet Interdisciplinary Institute, de la UOC.
  • Jordi Pujol, lingüista del Servei de Llengües i Terminologia, de la UPC.
  • Periodista especialitzat en noves tecnologies