Premis al millor expedient - Promoció 2009/10 - Noemí Arbós

A l'acte de graduació de la promoció 2009/2010 Noemí Arbós va rebre el premi al millor expedient de l’Enginyeria Tècnica de Telecomunicació especialitat en Telemàtica, que s'imparteix a l'EETAC.

La Noemí va arribar a l'EETAC l'any 2007 procedent de l'Escola C.E. Jaume Balmes, on va rebre una beca pel primer any d'universitat. Va realitzar el treball de fi de carrera a l'EETAC, on encara hi està estudiant la doble titulació: MASTEAM i segon cicle.

En un futur pròxim marxarà d'Erasmus a la universitat Rheinisch-Westfälische Technische Hochschule Aachen, a Alemanya, per realitzar el PFC.

Durant el 2B va treballar amb una beca de col·laboració al Departament d'Arquitectura de Computadors.

Des del 3B està treballant a la fundació i2cat com a becària i li agradaria estar-hi fins acabar el 5è curs. Va començar al Mediacat convalidant hores de crèdits de lliure elecció en les quals va tenir l’opció de realitzar un article de recerca (Servicios telemáticos sobre nubes privadas en plataformas virtualizadas y distribuidas), juntament amb altres companys. L'article va ser enviat a les jornades JITEL 2010.

El seu treball final de carrera porta per títol: VirtualEPSC, el mundo virtual 2.0 del Campus del Baix Llobregat, i va ser motiu d'una notícia a la nostra Web (http://eetac.upc.edu/ca/node/1327).