Dilluns 18 de juny - Prepara't per el concurs The University Challenge

El proper dilluns, 18 de juny, tindrà lloc a l’EETAC un Workshop organitzat per la professora del Dep. de Matemàtica Aplicada IV, Àngela Aragón, per donar a conèixer el concurs The University Challenge, que forma part de la European Satellite Navigation Competition (ESNC 2012). El Workshop serà a les 15h a la Sala d'Actes de l'Escola.

Aquest concurs dóna l’oportunitat, a estudiants i investigadors de qualsevol camp d’estudi,  de demostrar la seva creativitat i l'esperit emprenedor alhora que obtenen alguns contactes comercials valuosos.  Han de proposar nous usos potencials per a la navegació per satèl·lit en qualsevol àrea, des de la logística i l'atenció sanitària fins a les aplicacions mòbils.

Més informació després del salt.

ESNC ha estat a la recerca de les millors idees d'aplicacions per a sistemes de navegació mundial per satèl·lit (GNSS).

Per tancar la bretxa actual en aquest àmbit entre els mons acadèmic i empresarial, el University Challenge es va presentar com una categoria de premi especial a la nova iteració de 2010 de la competició.

El guanyador del University Challenge ESNC rebrà 1.000 euros a través del projecte europeu del  7è Programa Marc GENIUS. Awapatent AB, una companyia europea especialitzada en Dret de patents, proporcionarà serveis de consultoria (un valor de 5.000 euros) destinada a ajudar en l'obtenció d'una patent sobre la idea guanyadora.

Finalment, la Universität der Bundeswehr München (Alemanya) ofereix una entrada gratuïta a l'Escola d'Estiu Internacional de l'ESA, GNSS 2013, mentre que el subcampió rebrà una entrada gratuïta per a la Cimera de navegació per satèl·lit de Munich 2013.

Les idees poden ser presentades a la ESNC University Challenge 2012 fins al 30 de juny a les www.galileo-masters.eu.

Sobre el projecte europeu FP7 GENIUS (GNSS Education Network for Industry and Universities)

Es centra en la construcció de forts vincles entre universitats, instituts de recerca i la indústria. Es tracta de proporcionar beneficis directes a la indústria a través de l'aplicació de mesures per enfortir l'educació en GNSS i mitjançant el foment de la cooperació entre l'educació, la recerca i els negocis.

Sobre ESNC (European Satellite Navigation Competition)

És un concurs d'idees internacional que reconeix les millors idees en el camp de la navegació per satèl·lit cada any. Des de les empreses i instituts de recerca als estudiants i altres persones independents, qualsevol és lliure d'entrar. L'únic que importa és la teva idea! Per obtenir més informació, visiteu www.galileo-masters.eu.

Informació sobre el Workshop: