Termini 9 de juny per a participar al I Concurs Fotogràfic D@BL

DABLLa Delegació d'Alumnes del Baix Llobregat, amb l'interès de fomentar els llaços entre els alumnes de la Universitat i els castelldefelencs, presenta el I Concurs Fotogràfic D@BL. Fins el 9 de juny es poden presentar les fotografies sobre el tema "Les telecomunicacions i la sostenibilitat".

Podran presentar-se fotografies que reflecteixin la relació entre les telecomunicacions i la sostenibilitat. Hi poden participar tots els membres de la UPC (estudiants PDI i PAS) i totes aquelles persones residents a Castelldefels, l'obra dels quals s'ajusti a les bases d'aquest concurs.

Cada participant podrà lliurar un màxim de 3 fotografies tot i que cada autor/a no podrà rebre més d'un premi. El concursant ha de ser l’únic titular dels drets de les fotografies que presenta. Les fotografies han de contenir una imatge, representativa de la visió que té el participant de les telecomunicacions i la sostenibilitat.

Les fotografies podran lliurar-se en suport digital o en paper fotogràfic mida 10x15 cm. I els premis es lliuraran el divendres 13 de Juny dins de la festa que organitza la regidoria de Joventut al Castell de Castelldefels.

Per a la realització del concurs, la Delegació d'Alumnes del Baix Llobregat compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Castelldefels i de l'EPSC.

Trobareu les bases del concurs a: http://dabl.upc.edu/concurs/

Per a qualsevol aclariment cal adreçar-se a la DABL:

93 552 3547 - epsc.de