Finalitza la selectivitat a l'EPSC - Vídeo de Gavà TV sobre la Selectivitat a l'EPSC

Selectivitat a l'EPSCDurants els dies 9, 10 i 11 de juny de 2009 tenen lloc al Campus del Baix Llobregat les proves d'accés a la universitat (PAU). Al voltant de 600 alumnes d'instituts veïns de Castelldefels, Gavà, Sitges i Viladecans prenen part en les proves distribuïts en tres tribunals que ubicats a l'ESAB i l'EPSC. Professorat de l'EPSC com Òscar Casas i Daniel Crespo, i Francisco López Berbel i Sonia Pérez, han estat escollits per formar part d'aquests tribunals com a presidents i vocals respectivament.

La docència de set aules de l'EPSC s'està adaptant a la presència dels tribunals de les PAU i la docència de l'EPSC prevista s'ha desplaçat puntualment a espais alternatius. El personal d'administració i serveis, especialment Carme Comas i Mercè Gironés, i la sotsdirectora de Planificació i Recursos, Dolors Royo, organitzen tota la logística de trasllat del nostre professorat i estudiantat, així com el condicionament de les aules per a l'estudiantat de batxillerat que participa a les proves.

Els exàmens es desenvolupen d'acord amb les previsions, sense incidències destacables. Dins dels nervis del moment, els estudiants i les estudiantes gaudeixen d'uns dies d'un entorn que, per alguns serà la seva casa després de l'estiu. A les proves de llengua castellana han pogut escollir entre un text sobre un informe del Ministerio de Igualdad de Bibiana Aído o un text d'Ana Maria Moix -- de Julia. En català, han escollit entre una poesia de Josep Carner titulada Bèlgica -- de Llunyania (1952)-- i un fragment del pròleg de la Ilíada d'Homer.   En filosofia, entre Hume i Plató.

Veure el vídeo de Gava TV sobre la selectivitat a l'EPSC:  [09-06-09] GTV Notícies - La selectivitat a l'EPSC