II Conferència Internacional sobre Ètica i Valors Humans a l'Enginyeria

La segona edició de la Conferència Internacional d'Ètica i Valors Humans a l'Enginyeria es celebrarà a Barcelona durant els dies 2, 3 i 4 de març d'aquest any. La primera edició es va celebrar al març de l'any 2008. Totes les sessions de la conferència es faran a La Pedrera (Casa Milà), un edifici emblemàtic del modernisme a Barcelona.

La Professora de l'EPSC, Rosa Maria Ros, és membre del comitè científic i organitzador, com a Presidenta de la Comissió d'Educació i Desenvolupament en Astronomia de la Unió Astronòmica Internacional

El comitè científic, serà l'encarregat d'orientar i donar suport a l'organització de la II Conferència Internacional sobre Ètica i Valors Humans a l'Enginyeria.

Aquesta Conferència està promoguda per la World Federation of Engineering Organizations (WFEO) i la Càtedra Victoriano Muñoz Oms (VMO) de la UPC. Alguns dels objectius són oferir l'intercanvi d'informacions i punts de vista entre professionals, fomentar el debat entre enginyers, professors, investigadors i empresaris, reconèixer i estimular tasques relacionades amb la comprensió de l'enginyeria, de l'enginyer i la societat en la vessant humana de la sostenibilitat. També ajudar al desenvolupament de sistemes eficaços per a una visió global de l'enginyeria i l'observació per part dels estudiants de la cara humana de la tecnologia entre d'altres.

A més, si ets estudiant/a de l'EPSC, t'informem que l'assistència al congrés serà susceptible de convalidació de crèdits de lliure elecció.

Per a més informació visiteu: