Estudiant de l'EETAC dona una conferència al Instituto Cervantes de Milà durant la seva estada Erasmus

N'Alberto fernández durant la conferència. Foto feta per Irene Alonsouna, estudiant d'ErasmusN'Alberto Fernández, estudiant de l'EETAC en Eng. Tèc. Telecomunicació, esp. en Sistemes de Telecomunicació, ha donat una conferència al Instituto Cervantes de Milà, amb el títol: Las maravillas de la ciencia: Un viaje a través del cosmos, el cerebro y las pseudociencias.

Actualment n'Alberto està fent una estada Erasmus al Politecnico di Milano. És divulgador científic i ha realitzat col·laboracions a la ràdio, premsa escrita, televisió i porta i col·labora a diversos blogs de ciència i pensament crític, tens els enllaços després del salt.

Enllaços d'interès: