El 23 de Setembre es farà la Jornada de difusió de la Internet del Futur

La Fundació i2CAT ha organitzat una jornada de difusió de la Internet del Futur en la que aprofitarem per a donar a conèixer la plataforma experimental desplegada en els projectes DREAMS, PAIS i que esperen continuar en el projecte SILVIA.

En aquests projectes ha participat la professora de l'Escola Cristina Cervelló, del departament d'Enginyeria Telemàtica, amb l'estudiant de doctorat i enginyer de Telecomunicacions per l'EPSC  Joan Triay Marquès, l'estudiant, també de l'EPSC, d'Enginyeria de Telecomunicació Pablo Fernández Molina, i n' Oriol Riba Grifell personal de suport a la recerca de l'EPSC

En l'acte participa el professor de l'Escola, també del departament d'Enginyeria TelemàticaSebastià Sallent, director de la Fundació I2cat.

Hi esteu tots convidats a l'event que tindrà lloc el dia 23 de setembre de les 9.30 a les 13.30 a la Fundació Digitalent, Carrer Perú, 174 de Barcelona.

Inscripció gratuïta a fundació@i2cat.net o bé trucant al 93 553 25 10.

Per a més informació podeu consultar el PDF informatiu.