EPSC Engineering Seminars: telecomunicacions, mobilitat i transport

EPSC Engineering Seminars (Telecommunication & Aeronautics)A mitjans de febrer iniciem un cicle de conferències tecnològiques amb la participació d'empreses relacionades amb les enginyeries que s'imparteixen a l'EPSC.

Atenent que la majoria dels assistents són (o seran) enginyers(es), ens agradaria que les empreses vinguessin a explicar un projecte seu que considerin especialment rellevant.

•
  • Organització: 1 sessió setmanal d'una hora + 20 minuts per a preguntes. A cada sessió hi participa una empresa diferent.
  • Estructura sessió: Presentar el perfil, orientació, i activitats de l'empresa, dedicant uns 30 minuts a exposar de forma més detallada un o dos projectes realitzats o en marxa.
  • Difusió: setmanal mitjançant la web i en paper al tauler d'anuncis. Si l'empresa ho autoritza, la presentació es penjarà a la web accessible per a tothom.
  • Cloenda: hi haurà un acte de cloenda convidant totes les empreses que hi hagin participat, i a tots els assistents. L'acte inclourà una presentació de l‘EPSC i una visita als laboratoris/ instal·lacions.

Qui pot venir?

• Ponents (empreses): convidarem les empreses amb les que tenim més contacte (degut a convenis de cooperació educativa, convenis amb professors i grups de recerca, etc.). Si esteu interessats a participar podeu fer-nos arribar un missatge a EPSC.relacions.externes
      • Assistents: obert a tothom i molt especialment a estudiants/professors/investigadors del Parc Mediterrani de la Tecnologia. Els estudiants que vulguin seguir els seminaris amb regularitat, podran reconèixer crèdits de Formació Complementària/Lliure Elecció (si matriculen l'assignatura en el període establert).