Apunta't a la Coral Universitària del Campus!

coralEl primer assaig de la Coral del Campus del Baix Llobregat serà el proper dimecres 23 de setembre a la Sala de Graus de l'ESAB (edifici D4, planta baixa, espai D4-002) de 14.00h a 15.30h.  Encara estàs a temps d'inscriure't i participar-hi.

L'objectiu d'aquesta coral és doble: d'una banda, contribuir a la dinamització del Campus del Baix Llobregat , fomentant la relació entre els diversos col·lectius de les dues escoles de la UPC al Campus, l'EPSC i l'ESAB ,i del Parc Mediterrani de la Tecnologia (PMT) ; d'altra banda, contribuir a la formació dels cantaires en una vessant no acadèmica. A més, si ets estudiant/a de qualsevol de les escoles del Campus pots reconèixer crèdits de lliure elecció per participar-hi.

Cantar a la Coral del Parc Mediterrani de la Tecnologia pot ser una forma excel·lent d'anar creant lligams, anar fent comunitat. Us convidem a participar-hi. No cal saber música, no cal haver cantat anteriorment,.... la voluntat és aprendre col·lectivament i gaudir de la música en grup.

Podeu contactar amb francesca.ribascorreu upc o clara.pratscorreu upc per a més informació i inscripcions.

icono pdfCartellCoral.pdf