Aquest cap de setmana! - L'EPSC convidada per partida doble a la Festa de la Ciència

Aquest cap de setmana, 12 i 13 de juny, l'EPSC estarà present a la Festa de la Ciència que es celebrarà al Parc de la Ciutadella (Barcelona).

Hi haurà el "Picorover: el robot fet per estudiants de l'EPSC que anirà a la lluna", amb demostracions a càrrec d'Esteve Bardolet Santacreu, estudiant Enginyeria Tècnica d'Aeronàutica, esp. en Aeronavegació i del professor Joshua Tristancho. Tanmateix hi haurà en Jordi Mazón, també professor de l'EPSC i representant de l'Associació Catalana d'Observadors Meteorològics, que realitzarà experiments per mostrar el funcionament de la dinàmica atmosfèrica.

La demostració del Picorover la trobareu a l'espai nº 16 (veure programa), el dissabte, a les 18:35 i a les 20:25 a càrrec d'Esteve Bardolet, i el diumenge, a les 11:10 i a les 12:30, a càrrec de Joshua Tristancho.

La demostració sobre núvols, huracans i depressions (la física de l'atmosfera en experiments) a càrrec de Jordi Mazón, la podreu trobar a l'espai nº 8 el dissabte a les 16:50 i a les 18:25, i el diumenge a les 11:45.

A la Festa de la Ciència es realitzaran experiments, tallers, microxerrades, exposicions, itineraris, jocs... i a la nit, cinema, espectacles i observació d’astres. És una festa oberta per a tothom.

Festa de la Ciència.pdf