Un estudiant de l’EETAC seleccionat per participar en el programa The Extreme Blue d'IBM

L'Armand Ruiz estudiant del 2on cicle/MASTEAM,  i titulat en Eng. Tècn. de Telecomunicació, esp. en Sistemes de Telecomunicació, ha estat seleccionat per a participar en el programa The Extreme Blue d’IBM.

Es tracta d'un selectiu programa de beques per a estudiants que té per objectiu desenvolupar tecnologia i models de negoci per a nous productes que resolguin un repte del mercat.  Més de 3000 estudiants de tota Europa han demanat una beca i només se n'han triat 16 per cada laboratori participant.

Armand es troba d'Erasmus a la U. Catholique de Louvain (UCL) a Brusel·les (Bèlgica), amb un acord de doble titulació de la xarxa CLUSTER. Ara mateix està fent el seu treball de fi de carrera que està codirigit pel professor de l’EETAC Ramon Casanella, del departament d'Enginyeria Electrònica.

Un cop comenci el programa, formarà part d’un grup de treball en un dels 15 laboratoris Extreme Blue arreu del món. L’objectiu de cada equip es desenvolupar la tecnologia i un pla de treball per un nou producte o servei que té un problema en el mercat existent actualment. Això s’ha de desenvolupar durant 12 setmanes de treball. L'Armand desenvoluparà un projecte relacionat amb sensors i electrònica.

Arrel del programa, els interns han presentat més de 400 sol.licituds de patents i s'han fet més de seixanta contribucions a la comunitat de codi obert. També han ajudat a crear solucions per als principals clients i portar al mercat la pròxima generació de producte de IBM.

Per més informació:

Notícia relacionada: