Guanyadors del 5è concurs de Tecnorelats

Lliurament de premis del concurs Tecnorelats '08Dimarts dia 2 de desembre a les 18h va tenir lloc a la sala d'actes de l'EPSC (C4-001) el lliurament de premis del concurs de Tecnorelats '08, que patrocina parcialment l'EPSC.  Tota la comunitat de l'Escola va estar convidada a l'acte de lliurament i l'aperitiu que es va s'oferir després.

El professor de l'EPSC Francesc Puigpelat va ser el membre del jurat del concurs representant l'EPSC.Francesc Puigpelat és llicenciat en Filosofia i Ciències de l'Educació per la Universitat de Barcelona, i col·laborador dels diaris "Avui" i "El matí". L'escriptor és guanyador del XII Premi Carlemany de Novel·la amb l'obra "Els Llops" i acaba de publicar el seu darrer llibre La segona mort de Jesús de Natzaret.

A l'edició d'enguany per primer cop, va haver premis del públic atorgats pels estudiants de l'EPSC i de la UOC que van participar en la votació electrònica al Premi dels lectors i lectores al millor Tecnorelat. A continuació podeu veure la resolució del concurs:

GUANYADORS DEL 5È CONCURS DE TECNORELATS

Categoria TIC

Premi del jurat (300 €)

Pau Fonseca i Casas

Centre: FIB (UPC)

Títol del relat: Maregea

Premi del públic (300 €)

Enric Serradell López

Centre: Economia i Empresa (UOC)

Títol del relat: El concurs

Categoria aeronàutica