Dijous 21 de març - Proves Cangur de Matemàtiques al Campus

Aquest dijous 21 de març, el Campus del Baix Llobregat acollirà 380 alumnes de 3r d'ESO a 2n de Batxillerat que es presentaran al concurs internacional de matemàtiques Cangur.

Els estudiants que participen provenen de 15 centres de secundària, trobareu els noms després del salt, de Castelldefels, Sant Boi de Llobregat, Viladecans, Gavà, El Prat de Llobregat, Hospitalet de Llobregat, Sitges i Begues.

Com a novetat d'aquest any, des de les Escoles del Campus s'atorgarà el Premi Cangur del Campus del Baix Llobregat 2013 a l'estudiant de cada nivell que obtingui la millor puntuació al nostre Campus. Els  guanyadors seran publicats a la web i seran convocats al Campus en l'acte de lliurament del premi durant el mes de maig.

Molta sort a tots els participants!

La prova Cangur està posada per una comissió de la societat Le Kangourou sans Frontières que té representants d'uns 40 països, tots els europeus i alguns de fora.

La Societat Catalana de Matemàtiques té delegació a Le Kangourou sans Frontières i s'encarrega de la traducció i adaptació de les proves en llengua catalana, i l'organització a Catalunya. En total, hi participen 5 milions d'estudiants.

Els centres que hi participen són:

Per a més informació: