150 habitatges de lloguer al Campus del Baix Llobregat

Campus del Baix LlobregatEl Govern de la Generalitat va impulsar el 13 de maig la construcció d'una residència universitària al Parc Mediterrani de la Tecnologia, a Castelldefels, en uns terrenys de 4.000 m² a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). El Govern va cedir l'ús de sòl dels terrenys per tal que la UPC pugui iniciar la construcció de 150 habitatges d'entre 30 i 40m2 destinats a residència per a estudiants universitaris, professorat i personal vinculat al Parc Mediterrani de la Tecnologia.

La residència comptarà també amb una zona d'espais i serveis comuns, bugaderia, sales d'estudi, servei de correus i sala polivalent, entre d'altres.

El dia 6 de novembre de l'any passat la Generalitat, el govern espanyol i la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) van firmar l'acord segons el qual es construirien els 150 pisos de lloguer al campus del Baix Llobregat. La firma d'aquest conveni es va fer amb l'assistència dels consellers d'Universitats i Habitatge, Josep Huguet i Francesc Baltasar, respectivament, la ministra Carme Chacón, l'alcalde de Castelldefels i el rector de la UPC.