La teva opinió importa! Participa a les enquestes UPC, fins al 23 de desembre!

Fins al 23 de desembre, els estudiants de l'Escola podeu participar en les enquestes electròniques sobre l’actuació docent del professorat i sobre les assignatures.

Les enquestes són confidencials i es garanteix que ningú sabrà les vostres repostes ni comentaris. A la intranet s’hi entra amb el mateix nom d’usuari i password del Campus Digital.

Les enquestes són un instrument útil tant per a la millora en la docència i en els continguts de les assignatures com per a l’avaluació del professorat, però cal un bon nivell de participació. La teva opinió compta molt! Si no t'hem convençut, després del salt un vídeo t'ho explica.

Més informació:

Vídeo sobre la importància de les enquestes elaborat pel Consell de l'Estudiantat: