Cinc joves investigadors de l'EPSC becats per l'ESA

elgraEls professors de l'EPSC i estudiants de doctorat, Santiago Arias i Francesc Suñol,  l'estudianta del MAST,  Anna Garcia-Sabaté, i Jordi Bas Espargaró  i Laura Duarte, titulats per l'EPSC d'E.T. Aeronàutica, esp. Aeronavegació ,  van ser becats per l'ESA Education juntament amb ELGRA (European Low Gravity Research Association), per a assistir al Biennial Symposium and General Assembly celebrat a Bonn, Alemanya, de l'1 al 4 setembre d'enguany.

Al Simposi, els cinc joves investigadors i investigadores, van presentar els seus treballs de recerca,  que realitzen al Laboratori de Microgravetat del Departament de Física Aplicada a l’EPSC.

A més, Santiago Arias, va guanyar el Premi a la Millor Presentació d'Estudiants, pel seu treball titulat "Experimental analysis of the bubble-slug transition in a minichannel in microgravity conditions" dirigit per Ricard González Cinca . A peu de notícia, podeu veure una foto del guanyador Santiago Arias amb una altra guanyadora i el president de l'ELGRA.

pdfAbstractPresentacióGuanyadora.pdf