El professor de l'EETAC Francesc Suñol, premi a la millor presentació en ciències físiques a l'Elgra 2011

El professor Francesc Suñol, del Departament de Física Aplicada, va guanyar el premi a la millor presentació en l'apartat de ciències físiques, en el darrer simposi de l'ELGRA (European Low Gravity Research Association), celebrat a Antwerp (Bèlgica) aquest setembre.

L'ELGRA organitza simposis biennalment, en els que els científics presenten els resultats de les seves investigacions, relacionades amb els efectes de la gravetat sobre sistemes físics, mèdics  o biològics, a la comunitat científica.

Cada dos anys l'ELGRA organitza un concurs premiant a la millor presentació en la disciplina de ciències físiques i ciències de la vida.

Aquest any, el premi a la millor presentació en ciències físiques ha estat rebut per el professor Francesc Suñol, per el seu treball d'investigació "Impinging bubbly jets at different gravity levels". Aquest treball ha estat realitzat conjuntament amb el professor de l'EETAC Ricard González Cinca.

El dispositiu experimental s'ha preparat íntegrament al Laboratori de Microgravetat de la UPC, i els experiments en gravetat zero es van realitzar l'any passat al ZARM, a Bremen (Alemanya).

Noticies relacionades:

[25-07-11] Lectura de Tesi Doctoral a l'EETAC de l'investigador Francesc Suñol

[10-07-11] Un grup d'estudiants de l'EETAC participen a la campanya Spin Your Thesis! 2011 de l'ESA

[18-09-09] Cinc joves investigadors de l'EPSC becats per l'ESA

[18-01-07] 9a Campanya de l'Agència Espacial Europea (ESA) de vols parabòlics per a estudiants