Laia Barbarà, titulada de l'EETAC, ha estat entrevistada per la cadena FOX Business a NYC

Laia Barbarà, titulada en E.T Aeronàutica esp. Aeronavegació (actual Grau en Enginyeria d'Aeronavegació) i Higher National Certificate in Aeronautical Technology Engineering (Glyndwr University, UK), ha estat entrevistada per la cadena nord-americana FOX Business als estudis de NYC.  A l'entrevista ha explicat com els seus coneixements d'enginyeria i mètodes quantitatius, li han permés comprendre el sector de la borsa amb més aprofondiment.

La Laia va treballar un any a Iberia, a l'Hangar de l'aeroport del Prat i actualment està estudiant l'últim curs d'Enginyeria Superior en Organització Industrial a la UPC. Ha estat seleccionada entre els estudiants de la UPC per a participar en el UNITECH International Programme, que posa en contacte als estudiants seleccionats de les millors 8 universitats politècniques europees amb multinacionals del sector.

Trobareu l'enllaç a l'entrevista després del salt.

Enllaç a l'entrevista: