Dijous 21 de juliol - Sessions informatives per als estudiants de nou ingrés

Per aconseguir més informació sobre els estudis i sobre el procediment de matrícula, heu de venir a una de les sessions informatives que es faran el dia 21 de juliol a la Sala d'Actes de l'EETAC (C4-001) de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels.

Aquí trobareu la informació de com arribar a l'Escola, la ubicació de la sala d'actes la trobareu en el plànol. També podeu fer una visita virtual per l'EETAC i el seu Campus o portar informació al mòbil amb el software lliure LAYAR.

També ens trobaràs a Facebook, Youtube i Twitter.

1a. Si vols matricular-te al Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació o al Grau en Enginyeria Telemàtica cal que assisteixis a la sessió informativa que es farà de 9:00 a 10:30 hores.

2a. Si vols matricular-te al Grau en Enginyeria d'Aeronavegació o al Grau en Enginyeria d'Aeroports cal que assisteixis a la sessió informativa que es farà de 10:30 a 12:00 hores.