S'aprova l'oferta de noves titulacions de l'EPSC adaptades a l'EEES

EEESEl Consell de Govern de la UPC del 24 de juliol va aprovar els nous títols de Grau que impartirà l'EPSC dintre del marc de l'Espai Europeu d'Educació Superior. En l'àmbit de les telecomunicacions, l'EPSC ofertarà, com ara, dos títols de Grau (Sistemes de Telecomunicació i en Telemàtica). I en l'àmbit de l'aeronàutica, l'EPSC ofertarà també dues titulacions: Grau en Aeronavegació, similar al que s'ofereix actualment, i un nou grau en Aeroports.

En l'àmbit de les Telecomunicacions, l'acord núm. 52/2008 de Consell de Govern de 15 de maig, aprova que l'EPSC oferti les dues titulacions de grau i nombre de places següents:

Titulacions de Grau

Places Grau

Enginyeria dels Sistemes de Telecomunicació

120

Enginyeria Telemàtica

120

En l'àmbit de l'Aeronàutica, l'acord núm. 118/2008 del Consell de Govern el 24 de juliol, aprova que l'EPSC oferti les dues titulacions de grau i nombre de places següents:

Titulacions de Grau

Places Grau

Enginyeria d'Aeronavegació

80

Enginyeria d'Aeroports

40

Tot i que el Consell de Govern de la UPC no ha aprovat el mapa de Màsters adaptats a l'EEES, les previsions són  impartir a l'EPSC els següents tres títols de Màster:

Títols de Màster

Places

Telecommunications Engineering & Management (MASTEAM)

20

Master in Aerospace Science and Technology (MAST)

25

Ciència i Tecnologia Aeroespacial

40

Recordem que degut a les exigències del procés de Bolonya, els estudis d'enginyeria tècnica (que duren tres anys) han de començar a extingir-se en un termini màxim de dos anys.  L'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) aspira a la convergència dels estudis universitaris europeus. En el futur totes les carreres de graus universitaris duraran quatre anys, excepte algunes excepcions com medicina i algunes enginyeries com Arquitectura.

Més informació a: http://www.upc.edu/eees/